رنگ و لایت مو به صورت لاین تخصصی در شهر پردیس- تخفیف اولین مراجعه!

هایلایت

برای اینکه بتوانید یک مرکز حرفه ای رنگ و لایت مو در پردیس و هر شهر دیگری را انتخاب نمایید ابتدا باید با مفهوم رنگ مو آشنا شوید.

رنگ مو چیست؟

رنگ مو در واقع به مواد مصنوعی و شیمیایی که باعث تغییر رنگ مو می شود اطلاق می گردد. در گذشته از این مواد تنها برای رنگ کردن و پنهان کردن موهای سفید استفاده می شد. ولی امروزه برای زیبا سازی و طراحی انواع مدل های مو از این مواد استفاده می شود.

هایلایت

تعریف لایت مو و انواع آن

برای اینکه رنگ و لایت مو در پردیس را به صورت حرفه ای انجام دهید باید با انواع تکنیک های آن آشنا باشید.

در این بخش به انواع لایت مو اشاره خواهیم کرد:

  1. متد لولایت: در این روش از رنگ و لایت مو در پردیس دسته موهایی با رنگ دارک در بین موها ایجاد می شوند. این حالت باعث ایجاد کنتراست بیشتر در بین موها خواهد شد. البته از این روش برای یکدست کردن رنگ موها بعد از هایلایت هم استفاده میشود. البته از این روش برای موهای طبیعی و رنگ نشده هم می توان استفاده کرد.
  2. روش هایلایت: این روش از لایت مو برعکس روش قبلی می باشد. در این متد دسته موهای روشن تری نسبت به رنگ موی افراد طراحی می شود. در این نوع رنگ کردن مو از مواد دکلره استفاده می شود. این تکنیک باعث خواهد شد تا پوست شما روشن تر دیده شود. از روتین ترین روش های این متد بالیاژ و آمبره را می توان نام برد.

رنگ مو

  1. متد بیبی لایت: این روش از لایت مو تقریبا جدید تر از روش های دیگر است. اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. شاید دلیل این کمتر استفاده شدن عدم شناسایی آن بین افراد و یا سختی انجام آن توسط آرایشگران است. این روش در واقع تکنیکی در حد واسط دو روش دیگر است و رنگی خاص و شاین به موها می دهد. این تکنیک باعث روشن تر شدن و ظریف تر شدن رنگ موهای شما خواهد شد.

البته روش های دیگری هم برای انجام این نوع رنگ مو وجود دارد که همگی زیر شاخه روش های اشاره شده می باشد.

چه فاکتورهایی باعث خواهد شد تا یک آرایشگاه به بهترین مجموعه رنگ و لایت مو در پردیس تبدیل شود؟

تکنیک رنگ مو در صورتی که به درستی انجام نشود می تواند سلامتی مو را به خطر بیندازد یا به اصطلاح باعث سوختن مو و نازک شدن آن شود. به همین خاطر باید در انتخاب آرایشگاه خود برای این منظور دقت نمایید. در این بخش به مواردی که باید برای این انتخاب مد نظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد:

  1. داشتن مجوز از صنف و اداره مورد نظر: برای لایت مو حتما مرکز زیبایی مورد نظر باید از وزارت بهداشت و صنف خود مجوز فعالیت داشته باشد. همانطور که میدانید بسیاری از بیماری های خطرناک از این طریق امکان انتقال دارند.
  2. استفاده از مواد و متریال با کیفیت و درجه 1: بهترین مرکز رنگ و لایت مو در پردیس بایستی حتما از مواد اولیه با کیفیت استفاده نماید. این مواد در ارتباط مستقیم با مو و پوست سر افراد می باشند. اگر این متریال از کیفیت مناسب برخوردار نباشد ممکن است خسارات جبران ناپذیری به سلامت مو افراد وارد کنند.
  3. بهره گیری از تکنیک ها و دستگاه های جدید: در لایت مو استفاده از روش ها و فناوری های به روز بسیار اهمیت دارد. هر عاملی که بتواند میزان ماندن مواد شیمیایی بر روی مو و سر را با حفظ کیفیت کاهش دهد بسیار مهم خواهد بود. در متد های جدید کمترین تایم با بهترین نتیجه به دست خواهد آمد.
  4. رعایت بهداشت شخصی و بهداشت محیط: همانطور که اشاره شد بسیاری از بیماریها از طریق این مکان ها قابل انتقال است. به همین دلیل وسایل و محیط آرایشگاه بایستی حتما عاری از هرگونه آلودگی باشد. همچین کارکنان آن مجموعه هم همگی سالم بوده و بهداشت فردی را رعایت نمایند.

متد های جدید

بهترین مجموعه رنگ و لایت مو در پردیس کجا می باشد؟

با توجه به موارد ذکر شده در قسمت های قبلی در خصوص لایت مو بهترین مرکز زیبایی شهر پردیس سالن زیبایی تیلدا می باشد. در ادامه به ویژگی هایی که این آرایشگاه را از سایر مراکز متمایز کرده است اشاره خواهیم کرد. پیشنهاد ما به شما در زمینه آرایشگاه زنانه این مجموعه است.

ویژگی های منحصر بفرد سالن زیبایی تیلدا

بهترین مجموعه رنگ و لایت مو در پردیس این مرکز است. زیرا که دارای ویژگیهای زیر می باشد:

  1. در این مرکز علاوه بر انجام لایت مو تمام عملیات های لازم برای بانوان از جمله میکاپ و شینیون، کاشت ناخن، کاشت مژه، احیا مو کراتینه کردن آن و کوتاه کردن و اکستنشن مو به صورت تخصصی انجام می پذیرد.
  2. تمام کادر شاغل در این مجموعه همگی آموزش دیده و حرفه ای بوده و وظایف محوله را به بهترین نحو انجام می دهند.
  3. رعایت بهداشت محیط و پرسنل در بالاترین حد ممکن از دیگر ویژگی های این مجموعه است.
  4. در بهترین مرکز رنگ و لایت مو در پردیس احترام به مشتری و رعایت زمانبندی رزرواسیون در بالاترین سطح ممکن انجام می پذیرد.
  5. در این مجموعه از بهترین برندها برای متریال و مواد اولیه استفاده می شود.
  6. قیمت در این مجموعه کاملا منصفانه و رقابتی می باشد. به صورتی که هیچ مرکزی با این قیمت و کیفیت کار را نمی توانید شناسایی نمایید.
  7. انجام صفر تا صد خدمات مربوط به عروس در بالاترین کیفیت ممکن در این مرکز انجام می پذیرد.
  8. همچنین در سالن زیبایی تیلدا در اولین مراجعه افراد برای رنگ و لایت مو در پردیس تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.
  9. با مراجعه به سایت این مرکز زیبایی می توانید به صورت کاملا رایگان در تمام زمینه ها مشاوره دریافت نمایید.
  10. همچنین به راحتی و بدون مراجعه حضوری تنها با یک تماس قادر هستید تا رزرواسیون را برای تمامی خدمات انجام دهید.
  11. جدیدترین مدل ها، با استفاده از جدیدترین متدها در این مرکز زیبایی انجام میپذیرد.
  12. کادر این مجموعه به صورت مداوم به دوره های آموزشی فرستاده می شوند. به همین دلیل این افراد همیشه به روز بوده و از جدیدترین روش ها استفاده می نمایند.
  13. دستگاههای مورد استفاده در این مجموعه جزو آخرین مدل های موجود در بازار است.