هزینه ترمیم ناخن در مناطق مختلف تهران

مقدمه

امروزه هزینه ترمیم ناخن برای بانوان به عنوان یکی از ملزومات سبد خرید آنها تبدیل شده است. اما مبلغ دقیق این و منطقی این خدمات چقدر می باشد. همچنین چطور می توان این هزینه را کاهش داد و یا حداقل مدت زمان انجام این ترمیم را افزایش داد. با مطالعه این مقاله به پاسخ تمام سوالات خود خواهید رسید.

هزینه ترمیم ناخن

برای اینکه بدانید هزینه ترمیم ناخن مناسب است یا نه باید بدانید که این هزینه ها شامل چه مواردی می شود. هزینه این خدمات به تفکیک از قرار زیر می باشد:

  1. هزینه مواد اولیه و متریال مورد استفاده: این مورد بیشترین درصد را در هزینه ترمیم ناخن در بر میگیرد. هر چه این مواد از کیفیت بالاتری برخوردار باشند ماندگاری و کیفیت این خدمات نیز افزایش می یابد. این مورد را در نظر داشته باشید که به دلیل رقابت و زیاد شدن مراکز انجام اینگونه خدمات استفاده از مواد اولیه بی کیفیت برای رقابت قیمت رواج یافته است.
  2. مدل ناخن ها: از دیگر موارد تاثیرگذار بر هزینه ترمیم ناخن مدل، نوع و اندازه ناخن مصنوعی می باشد. مشخص است که هرچه مدل این ناخن ها جدیدتر و اندازه آنها بزرگ تر باشد گران تر خواهد بود.
  3. حالت و شکل انگشتان و ناخن ها: انجام عملیت کاشتن ناخن در همه افراد به صورت و در تایم مشخص انجام نمی شود. در برخی موارد به دلیل شکل خاص انگشتان و ناخن ها کاشت و ترمیم ناخن ها متریال و زمان بیشتری می برد به همین دلیل انجام این موارد دارای هزینه بیشتری خواهد بود.
  4. استفاده از وسایل و لوازم جانبی: انجام این خدمات هر روز با مدل های جدید و ملزومات خاص آپدیت می شود. استفاده از مواردی مانند: طراحی، ژلیش و غیره دارای هزینه های بیشتری خواهد بود.

ترمیم

آیا انجام ترمیم ناخن ضروری است؟

شما باید حتما هزینه ترمیم ناخن را بعد از انجام کاشت ناخن در نظر بگیرید. حتی اگر ناخن های شما دچار آسیب نشده باشد انجام این خدمات ضروری می باشد. دلیل این موضوع این مورد است که ناخن یک عضو زنده بوده و دائم در حال رشد می باشد. کاشت ناخن مصنوعی هم بر روی این عضو زنده انجام می شود با گذشت زمان و رشد ناخن کاشت ناخن آن شکل اولیه و زیبای خود را از دست داده و نیاز به اصلاح خواهد داشت. به این عملیات اصلاح ترمیم ناخن گفته می شود.

دوره ترمیم ناخن هر چند روز است؟

هزینه ترمیم ناخن با توجه به دوره آن تعیین می شود. در این بخش به زمان مناسب برای انجام این عملیات اشاره خواهیم کرد.

برای اینکه متوجه شوید هزینه ترمیم ناخن شامل چه مواردی می شود باید تعریف آن را بدانید. ترمیم کاشت ناخن عملیاتی مشابه کاشت ناخن است. این عملیات محدود تر بوده و برای انگشتانی انجام می شود که دچار آسیب و خرابی شده اند. در صورتی که اتفاق خاصی برای ناخن های کاشته شده نیفتاده باشد و ترمیم ناخن تنها به دلیل رشد ناخن ها انجام شود معمولا هر 21 روز یکبار این عملیات باید صورت پذیرد. این دوره با توجه به کیفیت متریال و کاشت ناخن با کیفیت بالا ممکن است بیشتر شود. همچنین این دوره در فصل های سرد سال که رشد ناخن ها با سرعت کمتری انجام می شود نیز طولانی تر خواهد بود.

روش های جدید

در چه مواردی هزینه ترمیم ناخن شما افزایش خواهد یافت؟

همانطور که اشاره شد هزینه ترمیم ناخن برای شما هر 21 روز خواهد بود. ولی در مواقعی ممکن است این دوره کوتاهتر شده و یا نیاز به ترمیم ضروری باشد. در این بخش به این موارد اشاره خواهیم کرد:

  1. شکستگی ناخن: یکی از مواردی که باعث افزایش هزینه ترمیم ناخن خواهد شد این مورد است. این حالت به دلیل بی دقتی شخص و یا بی کیفیت بودن مواد اولیه کاشت ناخن اتفاق می افتد. شایع ترین حالت ممکن برای مراجعه زودهنگام این مورد می باشد.
  2. افتادن تعدادی از ناخن های کاشته شده: این مورد شکل ظاهری بسیار زشتی به دست ها خواهد داد. افتادن ناخن های کاشته شده می تواند به دلیل بی دقتی در نگهداری و یا بی کیفیت بودن چسب کسات باشد. یکی از مواردی هم که ممکن است باعث این موضوع شود مبتدی بودن ناخن کار شما است.

انواع روش ترمیم کاشت ناخن:

هزینه ترمیم ناخن با مدل انجام آن تعیین خواهد شد. در این بخش به روتین ترین روش های انجام این عملیات اشاره خواهیم کرد:

  1. روش ترمیم با پلی ژل: در این مدل مواد کاشت روی ناخن بسیار نازک شده سپس مواد جدید بر روی آن قسمت ریخته می شود. این کار باید توسط یک ناخن کار حرفه ای انجام شود در غیر این صورت ممکن است صدف ناخن آسیب ببینید.
  2. ترمیم ناخن با پودر: هزینه ترمیم ناخن در این روش بسیار مناسب می باشد. همچنین این مدل از ترمیم بهترین روش برای بازسازی ناخن های شکسته است. در این متد از یک پودر مخصوص برای ناخن های آسیب دیده استفاده می شود.
  3. متد ترمیم با بیلدر ژل: این روش که به ژل کاسه ای هم معروف است از لحاظ نحوه انجام ترمیم بسیار مشابه با پلی ژل است.
  4. ترمیم با قالب: این روش، روشی محبوب و سریع است که با قرار دادن قالب بر روی محل کاشت و آسیب دیده سریعا آن قسمت مورد بازسازی قرار می گیرد.

هزینه ترمیم ناخن در پردیس چقدر است؟

هزینه ترمیم ناخن با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد متفاوت خواهد شود. همچنین با توجه به درصد تخریب ناخن های کاشته شده و عملیات ترمیم مورد نیاز نیز این هزینه کمتر یا بیشتر می شود. همچنین مواد اولیه و متریال مورد استفاده و همچنین استفاده از دستگاه های به روز هم در تعیین قیمت این خدمات تاثیرگذار است. اندازه طرح و مدل های خاص نیز دارای قیمت های متفاوت خواهد بود. بر این اساس قیمت سال 1403 به صورت زیر اعلام شده است: ترمیم با متد پودری 100 هزار تومان، ترمیم به روش ژل 120 هزار، ترمیم لمینت 80 هزار می باشد. البته این قیمت ها با توجه به شهر منطقه و میزان تخریب ناخن های کاشته شده ممکن است کم و یا زیاد شود. همچنین تبحر ناخن کار هم در تمام زمینه ها مهم می باشد. پس بهتر است به مرکزی مطمئن مراجعه نمایید.