معرفی 10 مدل ترند میکاپ عروس سال 2024 – 1403

آرایش صورت طبیعی عروس

یافتن یک مدل ترند میکاپ عروس یکی از نیازهای اصلی خانم های خوش سلیقه است که به زیبایی خود در این روز به یادماندنی اهمیت می دهند. عروسی جزء رویدادهای خاص است که یک بار در زندگی رخ می دهد. قطعا این روز شما با گرفتن عکس های متنوع، قصد دارید خاطراتتان را به ثبت برسانید. ضروری است که در چنین روز مهمی، زیبا و خاص به نظر برسید. یکی از جنبه های ضروری این روز خاطره انگیز، آرایش عروس شماست! هیچ چیز مانند یک میکاپ حرفه ای زیبایی شما را برجسته نمی کند.

آشنایی با 10 مدل آرایش ترند میکاپ عروس در سال 2024

میکاپ عروس بهتر است به شکلی باشد که جلوه زیبای چهره عروس را به جای پنهان کردن بیشتر نشان دهد. جالب است بدانید آرایش های مینیمالیستی و دخترانه توجه عروس های شیک 2024 را معطوف خود کرده است.

آرایش صورت طبیعی عروس

آرایش صورت براق اما طبیعی

میکاپ عروس براق با حفظ ظاهر طبیعی جزء سبک های جدید آرایش در سال 2024 است. این آرایش در نظر دارد چهره ای شاداب با ظاهری طبیعی برای عروس فراهم کند. آرایش مورد نظر شامل بکارگیری لوازم آرایشی است که شادابی طبیعی پوست را بدون اینکه بیش از حد پوست براق یا چرب باشد، افزایش دهد. از جمله راهکارها برای رسیدن به ظاهر طبیعی و زیبا می توان به جدول زمان بندی برای داشتن پوستی صاف چندین ماه پیش از عروسی، بکارگیری فونداسیون سبک، رژگونه های کرمی و هایلایتر، لب های براق با بالم لب یا  براق کننده اشاره کرد.

لب قرمز میکاپ عروس ترند(Pops of Red)

میکاپ عروس ترند دیگر که روند کلاسیک و جاودانه ای دارد و در بین عروس ها محبوبیت پیدا کرده است، بکارگیری رژ لب قرمز است. نکته کلیدی برای داشتن یک آرایش عروسی مناسب لب قرمز، گزینش سایه مناسب است که زیبایی چهره شما را تکمیل کند. انتخاب رنگ سایه و رژ لب با توجه رنگ پوست انجام می شود. گزینش این نوع آرایش، حس اعتماد به نفس و زرق و برق را به ظاهر کلی عروس اضافه می کند.

 آرایش لب قرمز ترند میکاپ عروس

میکاپ عروس بالت کور(Ballet core)

میکاپ عروس بالت کور(Ballet core) جزء ترندهای سال 2024 بوده که افزایش زیبایی طبیعی ملایم و زنانه را به دنبال دارد. این سبک زیبایی شناسی اخیراً در رسانه های اجتماعی اینفلوئنسرها و ستاره هایی مانند سوفیا ریچی و هیلی بیبر دیده شده است. آرایش Ballet core اغلب شامل سایه ها و رژگونه های ملایم و پاستلی مانند صورتی برای رسیدن به ظاهری رمانتیک و رویایی است.

آرایش چشم پررنگ

میکاپ عروس با آرایش چشم پررنگ از دیگر سبک های پرطرفدار برای عروس های زیبا اندیش در سال 2024 است. از عناصر کلیدی این نوع آرایش می توان به خط چشم دراماتیک، سایه های پر جنب و جوش و مژه های پرپشت اشاره کرد. نکته مهم برای جلب توجه با این آرایش، بکارگیری رنگ های طبیعی تر، درخشان تر و رژ هایی با رنگ ملایم تر و متعادل تر است.

میکاپ عروس Balletcore

میکاپ عروس Ombré Lips

میکاپ عروس مورد انتظار دیگر در سال 2024، Ombré Lips است. سلبریتی های مشهور مثل، ریحانا، مگان تی استالیون، بیانسه و پریانکا چوپرا این سبک جسورانه را به نمایش گذاشته اند. در مرکز لب از رنگ های خنثی و ملایم استفاده می کنند که به تدریج به رنگی پرجنب و جوش در لبه ها تبدیل می شود.

آرایش تک رنگ

میکاپ عروس آرایش تک رنگ از دیگر نمونه های آرایش مورد توجه در سال جدید است. استفاده از یک رنگ پر جنب و جوش در آرایش می تواند توجه افراد را بیشتر جلب کند. این نوع آرایش اغلب با بکارگیری رنگ‌های گرم که به عنوان سایه، رژ لب و رژگونه‌ به طرزی ماهرانه کشیده می شوند، شناخته می شود. ظاهر هماهنگ در آرایش مورد نظر می تواند در افزایش زیبایی شما نقش داشته باشد.

میکاپ عروس لایت

میکاپ عروس لایت از دیگر آرایش های متداول و زیبای سال 1403 است. این نوع آرایش، سبک، قابل تنفس و مغذی برای پوست است و ظاهری بدون نقص ارائه می دهد. بکارگیری این نوع آرایش، زیبایی طبیعی عروس را افزایش داده و چهره ای صاف و یکنواخت و در عین حال با پوششی طولانی مدت فراهم می کند.

آرایش عروس لایت با زیبایی فراوان

 میکاپ عروس پاستلی

میکاپ عروس پاستلی شامل بکارگیری سایه های ملایم و رمانتیک مثل صورتی، آبی، اسطوخودوس و آجری است. رنگ های بیان شده، ظاهری رویایی و ظریف ایجاد می‌کنند که مکمل لباس‌های عروس با رنگ پاستلی است. از اهداف این آرایش می توان به دستیابی به پوستی درخشان با بکارگیری مواد آرایشی سبک اشاره کرد. رنگ رژ در آرایش مورد نظر اغلب اوقات ملایم و مات است.

 میکاپ عروس با آرایش چشم ملایم و دودی

روند میکاپ عروس با آرایش چشم ملایم و دودی در سال 2024، شامل ایجاد ظاهری گرم و دودی ملایم است که جایگزین سبک های آرایش سنگین چشم می شود. در این آرایش چشم، معمولاً رنگ‌های گرم و خاکی مثل قهوه‌ای مایل به قرمز و رنگ‌های خنثی ملایم بکار می رود که به طور یکپارچه روی پلک‌ها ترکیب می‌شوند. این روند به جای تکیه بر لایه های سنگین ریمل یا مژه های مصنوعی چشمگیر، از مژه های جداگانه استفاده می کنند تا حجم و طول ظریفی را به مژه های طبیعی اضافه کند.

 میکاپ عروس با آرایش دودی چشم

آرایش متمرکز بر داشتن پوستی صاف و شاداب

میکاپ عروس 2024 تمرکز اصلی خود را بر داشتن پوستی صاف و شاداب به جای پوشاندن آن با لوازم آرایشی سنگین قرار می دهد. در این آرایش رژگونه های کرمی، هایلایتر و سایر محصولات برای ایجاد درخشش طبیعی اولویت بیشتری دارند. محصولات سبک و درخشان جایگزین فونداسیون‌های سنگین و مات می‌شوند که بدون پوشاندن کامل، پوست را یکدست می‌کنند.

کلام آخر

انتخاب میکاپ عروس جزء مهمترین مراحل برای افزایش زیبایی و ظرافت در روز عروسی است.بهترین سالن زیبایی در پردیس یعنی تیلدا، تمامی این متد ها را بصورت پکیج های جداگانه در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.  جالب است بدانید در سال 2024 دیگر آرایش های سنگین چندان رواج ندارند و بیشتر عروس های جوان تمایل دارند زیبایی طبیعی خود را با آرایش های ساده نشان دهند. با توجه به این موضوع آرایش های رایج امسال شامل آرایش طبیعی، لب قرمز، بالت کور، آرایش چشم پررنگ، Ombré Lips ، تک رنگ، لایت، پاستلی،  آرایش چشم ملایم و دودی و غیره است. هر کدام از این روش های آرایش ویژگی های خاصی دارند؛ اما هدف تمام آنها داشتن پوستی شاداب، صاف و یکنواخت با آرایشی سبک و طبیعی است.