معرفی مراکز خرید در شهر پردیس

مراکز خرید در پردیس

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق، مهم ترین مراکز خرید در پردیس کدام اند؟ شهر هایی همچون پردیس مراکز خرید زیادی را در خود جای داده و شما می توانید بر اساس نیاز های خود نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام نمایید. به خاطر داشته باشید که هر کدام از مراکز موجود در شهر پردیس، یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را با خود حمل می نمایند. شهر پردیس حدود 30 سال قدمت داشته و حجم زیادی از شهر به صورت مدرن طراحی شده است. مراکز تجاری موجود در این شهر عمدتا نوساز بوده و افراد می توانند با خیال راحت از آنها استفاده نمایند. امروز ما قصد داریم تا مراکز خرید در پردیس را به صورت دقیق بررسی کنیم. پس با ما همراه شوید.

مراکز خرید در پردیس

معرفی اولیه مراکز خرید در پردیس

بیایید کارمان را با بررسی و معرفی اولیه مراکز خرید در پردیس شروع کنیم. به صورت کلی، در شهر های نوسازی همچون پردیس پاساژ ها و مراکز خرید زیادی فعالیت می نمایید. شهر پردیس به سه قسمت اصلی یعنی فاز یک، دو و سه تقسیم می شود. هر کدام از این فاز ها، یک سری مناطق خرید و پاساژ های خاص را به همراه دارند. هنگام انتخاب  پاساژ برای خرید، شما باید به موقعیت خود توجه ویژه ای داشته باشید. از جمله مطرح ترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در این شهر می توان به پاساژ آتلانتیس، پاساژ آرکادیا، پاساژ بهارستان و پاساژ ولیعصر اشاره نمود. این موارد میان مردم ساکن در شهر پردیس، شهرت مطلوبی کسب کرده اند. پس شما می توانید هم اکنون و با خیال راحت خدماتشان را به کار گیرید.

بررسی پاساژ  آتلانتیس

اولین مورد از شناخته شده ترین مراکز خرید در پردیس به پاساژ آتلانتیس اشاره دارد. آتلانتیس یکی از زیبا ترین پاساژ های موجود در شهر پردیس به حساب می آید که امکانات فوق العاده ای را نیز به همراه دارد. مرکز خرید آتلانتیس فروشگاه های متعددی داشته و از امکاناتی همچون شهر بازی و مجموعه ورزشی را نیز در خود جای داده است. جالب است بدانید که آتلانتیس بزرگترین فروشگاه کالای پزشکی کشور را در خود جای داده و همراه با یک پیست کارتینگ سرپوشیده آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

برای دسترسی به پاساژ آتلانتیس شما می توانید به آدرس فاز سه شهر پردیس و بلوار سفیر امید، استفاده نمایید. سالن بیلیارد، فروشگاه رفاه، مجموعه آبی،  استخر، کارتینگ سرپوشیده و فروشگاه های متنوع از جمله مهم ترین امکانات موجود در این پاساژ محبوب و شناخته شده به حساب می آیند.

پاساژ های معروف پردیس

بررسی پاساژ کوهستان

اگر شما هم به دنبال خرید از یکی از بهترین پاساژ های پردیس هستید، می توانید هم اکنون خدمات مجموعه کوهستان را به کار گیرید. به خاطر داشته باشید که پاساژ کوهستان در فاز سه شهر پردیس واقع شده است. از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی یا خدمات شهری، این منطقه یک گزینه عالی به حساب می آید. این پاساژ توانسته در یک موقعیت فوق العاده واقع شود. داشتن فروشگاه های مختلف همراه با طراحی فوق العاده محبوبیت مرکز خرید کوهستان شهر پردیس را چند برابر نموده است. اگر شما هم به دنبال خرید از این مجموعه هستید، می توانید به آدرس بلوار شهید چمران، جلوی پست برق و ابتدا خیابان زکریا مراجعه نمایید. این مرکز خرید بزرگ و حرفه ای، آماده خدمت رسانی به همه مشتریان می باشد.

بررسی پاساژ آرکادیا

از جمله دیگر مراکز خرید در پردیس می توان به پاساژ آرکادیا اشاره نمود. آرکادیا با داشتن مساحتی در حدود 1515 متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین پاساژ های موجود در شهر پردیس به حساب می آید. این مرکز خرید محبوب و شناخته شده میان مردم محلی، 7 طبقه دارد. جالب است بدانید که این مجموعه از تجهیزاتی همچون پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ با کیفیت، فروشگاه های مختلف، فروشگاه های زنجیره ای و روف گاردن استفاده می نماید. این مجموعه در ورودی اصلی شهر قرار داشته و یک موقعیت ویژه را به همراه دارد. فقط کافی است یک بار وارد این پاساژ شوید تا ویژگی های آن را ببینید.

معرفی پاساژ بهارستان

پاساژ بهارستان از جمله دیگر مراکزی به حساب می آید که می تواند برای وقت گذراندن مناسب باشد. به خاطر داشته باشید که این پاساژ هم در فاز دو شهر پردیس قرار گرفته و امکانات جانبی را در خود جای داده است. از نظر موقعیت مکانی، این پاساژ فوق العاده است! مرکز خرید بهارستان در نزدیکی سینما ساویز و شهر بازی نیکان قرار دارد. این مرکز خرید دارای 3 طبقه و 183 واحد تجاری مختلف است. به عقیده مردم ساکن در شهر پردیس، بهارستان را می توان به عنوان لوکس ترین و بهترین مرکز خرید این منطقه در نظر گرفت. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از یک پاساژ خوب و حرفه ای هستید، بهارستان می تواند گزینه خوبی برایتان به حساب بیاید.

بررسی بهترین پاساژ های پردیس

معرفی پاساژ ولیعصر

در نهایت، آخرین مورد از مهم ترین انواع مراکز خرید در شهر پردیس به پاساژ ولیعصر اشاره دارد. مجتمع تجاری ولیعصر ابعاد بزرگی ندارد ولی امکانات متنوعی را در خود جای داده است. به خاطر داشته باشید که این پاساژ در ساعت 10 شب به صورت کامل تعطیل شده و مشتریان تا قبل از این بازه زمانی باید از محوطه خارج شوند. برای دسترسی به این پاساژ شما می توانید به ضلع شمال شرقی میدان عدالت شهر پردیس مراجعه نمایید.

کلام آخر

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، تعداد مراکز خرید در پردیس به صورت روزانه افزایش می یابد. امروز ما سعی کردیم تا چند مورد از مهم ترین و شناخته شده ترین پاساژ های موجود در شهر هایی همچون پردیس را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم. این پاساژ ها هم کیفیت خدمات مطلوبی دارند و هم فروشگاه های متنوعی را در خود جای داده اند. پس اگر شما هم به خرید در شهر پردیس علاقه مند هستید، می توانید هم اکنون و با خیال راحت یکی از این پاساژ ها را مورد استفاده قرار دهید. تفاوت این مراکز به فروشگاه های فعال در آنها و ابعادشان می باشد. از نظر امکانات اکثر این مناطق امکانات و ویژگی های یکسانی را به همراه دارند.