دوره تخصصی آموزش میکاپ فشن و لایت اروپایی در شهر پردیس فعال شد!

آموزش تخصصی میکاپ

دوره تخصصی آموزش میکاپ فشن و لایت اروپایی در شهر پردیس فعال شد!

خبر شروع دوره تخصصی آموزش میکاپ در پردیس برای افراد علاقه مند در این حوزه بسیار جذاب و مهم است. شما با شرکت در این دوره می توانید سبک های فشن و لایت اروپایی را به صورت کاملا حرفه ای یاد گرفته و وارد بازار کار شوید. نکات مهم این دوره داشتن سر فصل های کامل، آموزش تئوری و عملی و استفاده از بهترین مربیان آموزشی در این حوزه است. آموزش اصولی و کامل از ویژگی های این دوره در مجموعه ما است که آن را نسبت به سایر دوره ها متمایز می کند. برای تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست حرفه ای و بالا بردن مهارت خود هر چه سریع تر برای شرکت در این دوره اقدام کنید.

آموزش تخصصی میکاپ

مهم ترین سرفصل های دوره آموزش میکاپ در پردیس چیست؟

در دوره های آموزش میکاپ در پردیس به تمام مواردی که باید در گریم تخصصی انجام شود، اشاره خواهد شد. ما هیچ رازی را نزد خود نگه نمی داریم و تمام موارد را به صورت اصولی به شما آموزش خواهیم داد. در دوره آموزش میکاپ به این سرفصل ها پرداخته می شود:

بررسی نوع پوست و مشکلات آن در دوره آموزش میکاپ

اولین سرفصل دوره های آموزش میکاپ در پردیس شناخت انواع تیپ پوستی و بررسی مشکلات مختلف پوست است. شما با اطلاع از نوع پوست و بخش هایی که مشکلاتی مانند جوش دارند کاور بهتری برای گریم آماده می کنید. در صورتی که نوع میکاپ برای هر پوست را بلد نباشید، نمی توانید سبک لایت اروپایی را اجرا کنید.

روش های پاکسازی پوست

قبل از شروع میکاپ باید پوست کاملا تمیز شده باشد. روش های مختلفی برای پاکسازی صورت وجود دارد که شما در این دوره یاد می گیرید تا با توجه به نوع پوست چرب و خشک آن را با ماسک و روش های دیگر پاکسازی کرده و آماده انجام میکاپ کنید.

آشنایی با تجهیزات در دوره آموزش میکاپ

یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید بهترین تجهیزات را در اختیار داشته باشد و بداند که از هر یک در چه مواقعی استفاده کند. علاوه بر تجهیزات انتخاب لوازم آرایشی هم یکی از مهارت های میکاپ آرتیست است. در این دوره به شما آموزش داده می شود تا بهترین تجهیزات را برای انجام میکاپ لایت و فشن انتخاب کنید.

انواع سبک آرایش چشم

سبک فشن و لایت اروپایی از پرطرفدارترین سبک های آرایشی در ایران هستند. برای اجرای درست این سبک ها باید بتوانید آرایش چشم را به صورت اصولی انجام بدهید. سبک لایت اروپایی سبک نسبتا ساده ای است و شما باید با انتخاب بهترین رنگ ها شبیه به رنگ پوست، آرایش را کاملا طبیعی جلوه بدهید.

تکنیک برجسته سازی و استفاده از کانتور و هایلایتر

از مهم ترین سرفصل های دوره آموزش میکاپ بخش برجسته سازی و گریم تخصصی است. با کمک هایلایتر و کانتور می توان فرم بینی و بخش های دیگر را تغییر داد. شما در این دوره یاد می گیرید تا با توجه به نواقص صورت هر شخص آن ها را با گریم از بین برده و کمرنگ تر کنید و زیبایی ها را برجسته تر نمایید.

دوره آموزش میکاپ در پردیس

ویژگی ها و نکات مهم سبک فشن و لایت اروپایی در دوره آموزش میکاپ

میکاپ لایت اروپایی از ترندهای 2024 است که باعث طبیعی جلوه دادن صورت افراد می شود. در این سبک از آرایش با زیرسازی حرفه ای و استفاده از رنگ های متناسب با پوست صورت، آرایش کاملا طبیعی جلوه می کند. در این سبک آرایشی از کرم پودرهای بسیار سبک استفاده می شود. کرم پودرهایی با کاور بالا طبیعی بودن پوست صورت را کمرنگ می کنند. برای رسیدن به چهره دخترانه و طبیعی از بهترین مارک های کرم پودر که کاور نسبتا سبکی دارند استفاده خواهد شد. معمولا با رقیق کردن کرم پودر به همراه کمی نرم کننده و استفاده از بلندر مرطوب، زیرسازی میکاپ صورت به بهترین نحو انجام می شود.

یکی از نکات مهمی که در آموزش میکاپ در پردیس به آن پرداخته می شود نحوه استفاده از برنزر و رژ گونه در این سبک از میکاپ است. استفاده از رژگونه هایی با رنگ صورتی یا هلویی می تواند چهره را بسیار شاداب و جوان نشان دهد. در این سبک به هیچ وجه از رژگونه تیره استفاده نمی شود. برای میکاپ ابروها صرفا باید به استفاده از ریمل ابرو اکتفا کنید و ابروها نباید خیلی حجیم یا پر پشت شوند. مهم ترین بخش سبک آرایش لایت توجه به آرایش چشم ها است. شما در انتخاب رنگ سایه چشم باید دقت بالایی داشته باشید و از رنگ های ملایم استفاده کنید. خط چشم این سبک آرایشی بسیار نازک بوده و از ریمل بلند کننده یا مژه مصنوعی تک لایه و ساده استفاده می شود.

شرکت در کلاس آموزشی میکاپ

چطور میکاپ آرتیست شویم؟

مسیر رسیدن به شغل مورد علاقه خود یعنی میکاپ آرتیستی با شرکت در دوره های آموزشی آسان تر می شود. دوره های آموزش میکاپ در پردیس یک فرصت استثنایی برای افرادی هستند که می خواهند مهارت های خود را افزایش داده و وارد بازار کار شوند. میکاپ یکی از پر طرفدارترین بخش های آرایشگری بوده که درآمد بسیار خوبی دارد. یک میکاپ آرتیست حرفه ای تنها با شرکت در دوره های تخصصی می تواند مهارت خود را بالا برده و سبک های جدید آرایشی را یاد بگیرد. با توجه به ترند شدن میکاپ فشن و لایت اروپایی شما باید این سبک را آموزش دیده و نکات مهم آن را یاد بگیرید. با توجه به کامل بودن دوره آموزشی برای افراد مبتدی و حرفه ای کاملا مناسب است.

در دوره های تخصصی میکاپ گواهینامه های معتبر به شما داده می شود که می توانید با استفاده از آن ها در سالن خود یا سایر سالن های موجود در شهر فعالیت خود را آغاز کنید. به دلیل ارائه آموزش های عملی روی مدل، شما به مهارت بالایی در این سبک از آرایش رسیده و می توانید به صورت مستقل آن را اجرا کنید. در دوره آموزشی، مربی در کنار شماست و تمام ایرادات کارتان و نکات مهم را به شما گوشزد خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های دوره آموزش میکاپ همین الان با ما تماس گرفته و مسیر میکاپ آرتیست شدن را برای خودتان هموار کنید.