بهترین کتاب فروشی در پردیس کجاست؟

کتاب، غذای روح

همانطور که همه می دانیم کتاب غذای روح است و انسان با کتاب دریچه های علم و آگاهی را به سوی خود می گشاید. انسان های برجسته و فرهیخته، مطالعه کتاب را از بهترین انواع سرگرمی می دانند. به همین دلیل است که اکثر آنها کتابخانه هایی بزرگ و مملو از کتاب را در خانه های خود دارند. خوشبختانه مردم کشور ما با کتاب رابطه خوبی دارند و علاقه مند به مطالعه و کسب آگاهی هستند. هر چند که میزان سرانه مطالعه در کشور نیازمند رشد می باشد. کتاب خوب به انسان بینش می دهد و انسان را دانا و آگاه می کند. البته کتاب ها را تنها نمی توان مختص به نوع خاصی از تفکر و نگرش خلاصه کرد. همانطور که می دانید، کتاب ها به دسته بندی های مختلفی طبقه بندی می شوند که برخی از آنها شامل موارد زیر هستند.

  • رمان ها
  • داستان های کوتاه
  • نمایشنامه ها
  • کتاب های آموزشی
  • کتاب های علمی
  • کتاب های دانشگاهی
  • کتاب های اختصاصی
  • دایره المعارف ها

به طور کلی طبقه بندی کتاب ها بسیار گسترده و متنوع می باشد، اما جذابیت آن همین تنوع است که باعث می شود همه افراد با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب نماید.

کتاب، غذای روح

کتاب فروشی در پردیس

شهر جدید پردیس که در اطراف تهران واقع شده است، یکی از شهرهای در حال توسعه و پرجمعیت حومه تهران به شمار می رود که ساکنین بسیاری دارد. خوشبختانه پیشرفت و توسعه زیرساختی و فرهنگی در شهر پردیس قابل توجه است و به همین جهت از بابت تنوع فروشگاهی نیز موفق عمل کرده. عدم نیاز به مراجعه به شهر تهران برای خرید کتاب، از مهمترین مزیت های وجود کتاب فروشی در پردیس می باشد. تنوع و تعداد بالای کتاب فروشی در پردیس باعث شده تا افراد در نقاط مختلف این شهر نیز به راحتی بتوانند به کتاب فروشی دسترسی داشته و خرید خود را به آسانی انجام دهند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با معرفی و آدرس کتاب فروشی های معروف در شهر پردیس بتوانید به راحتی کتاب های مد نظر خود را در اسرع وقت تهیه نمایید.

کتاب فروشی در پردیس

معرفی و آدرس کتاب فروشی های معروف در شهر پردیس

مهمترین نکته در خرید کتاب آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن، مراجعه به نزدیکترین کتاب فروشی در پردیس به محل زندگی خودتان است. بنابراین کسب آگاهی از آدرس های کتاب فروشی در پردیس به شما این امکان را می دهد که با صرف کمترین هزینه ممکن رفت و آمد اقدام به خرید کتاب های مد نظر خود کنید. برخی از کتاب فروشی های شهر پردیس شامل موارد زیر می شود.

بانک کتاب پردیس، بهترین کتاب فروشی در پردیس

معرفی و آدرس کتاب فروشی های معروف در شهر پردیس را با بانک کتاب پردیس شروع می کنیم. این کتاب فروشی که لوازم آموزشی را نیز به فروش می رساند در مجتمع تجاری میلاد واقع در فاز 2 شهر پردیس می باشد. انواع کتاب های کمک درسی و دانشگاهی به صورت ویژه در این فروشگاه عرضه می شوند. همانطور که از اسم این کتاب فروشی مشخص است، انواع کتاب های مختلف از جمله رمان، نمایشنامه، کتاب های شعر و انواع کتاب های علمی در این کتاب فروشی به فروش می رسد.

شماره تماس: 09105442004 -02176249004

کتاب فروشی درخت بخشنده، خاص ترین کتاب فروشی در پردیس

این کتاب فروشی در پردیس، بلوار ملاصدرا در طبقه دوم پاساژ تجاری میلاد واقع شده است. انواع لوازم آموزشی و کمک آموزشی در کنار طیف گسترده ای ار انواع کتاب ها در این فروشگاه به فروش می رسند. همچنین اگر به دنبال خرید کتاب های آموزشی زبان انگلیسی یا سایر زبان ها از جمله فرانسوی و آلمانی می گردید، بهتر است به این کتاب فروشی مراجعه نمایید.

شمار تماس: 02176499278

کتاب های متنوع

موسسه پگاه

یکی دیگر از کتاب فروشی های شهر پردیس در دانشگاه علوم توانبخشی قرار دارد. این کتاب فروشی در خیابان مددکاران میدان مادر واقع شده است. علاوه بر کتاب های دانشگاهی، انواع لوازم کمک آموزشی را نیز می توان در این کتاب فروشی پیدا کرد. افرادی که در محدوده میدان مادر شهر پردیس سکونت دارند، به راحتی می توانند به این کتاب فروشی دسترسی داشته باشند. از آنجایی که این فروشگاه انواع کتاب های آموزشی و تخصصی را به فروش می رساند، ساکنان این منطقه برای یافتن کتاب های مد نظر خود مشکلی نخواهند داشت.

شماره تماس: 02122901954

انتشارات راشا

موسسه انتشارات راشا نه تنها به عنوان یک کتاب فروشی در پردیس به عرضه انواع لوازم آموزشی و کتاب می پردازد، بلکه انواع خدمات چاپ و نشر را نیز ارائه می دهد. بنابراین چنانچه کتابی را گردآوری کرده اید و قصد چاپ آن را دارید، می توانید به این موسسه انتشاراتی مراجعه نمایید.

آدرس: شهر پردیس، جنب پارک شهریار، خیابان ابن سینا، خیابان نوروز 4، مجتمع پردیس پلازا

فروشگاه کتاب و بازی های فکری آوای اندیشه

این فروشگاه نه تنها یک کتاب فروشی در پردیس می باشد، بلکه انواع بازی های فکری و تخته ای را نیز می توانید در آن پیدا کنید. این فروشگاه، مرکزی کاملا تخصصی برای تهیه سرگرمی های مفید و جذاب برای تمام رده های سنی می باشد. بنابراین اگر به دنبال تهیه هدیه ای جذاب برای عزیزان خود می گردید، بهتر است به این فروشگاه مراجعه نمایید. می توانید علاوه بر خرید کتاب به عنوان بهترین هدیه ممکن، از بازی های فکری جذاب این فروشگاه نیز خریداری کنید.

آدرس: شهر پردیس، بلوار فروردین جنوبی، خیابان سعدی، خیابان حافظ

شماره تماس: 09353650222

کتاب بهترین دوست

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات دقیقی از چندین کتاب فروشی در پردیس ارائه دهیم. همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم، کتاب غذای روح است و چه بهتر که در محدوده زندگی خود به راحتی بتوانیم به کتاب فروشی دسترسی داشته باشیم. معرفی و آدرس کتاب فروشی های معروف در شهر پردیس را به صورت مجزا در اختیار علاقه مندان کتاب، دانش آموزان، دانشجویان و اساتید قرار دادیم. از این طریق می توانند به نزدیکترین کتاب فروشی در پردیس مراجعه کنند و در شلوغی و ترافیک شهر گرفتار نشوند. البته چنانچه کتاب فروشی نزدیک به محل زندگی شما در شهر پردیس، کتاب مد نظرتان را نداشت، می توانید با شماره تماسی که در این مطلب در اختیارتان قرار گرفته، تماس حاصل نمایید و از موجود بودن کتاب مد نظر در سایر کتاب فروشی ها اطمینان حاصل نمایید. به این صورت نه تنها در هزینه بلکه در وقت